Hello Energi :-)

Jo då det blev allt en promenad här och jag lyckades få Melvin att sitta still alla 7 km (ok jag mutade honom med äpple och sprang lite då och då för att det skulle bli lite roligare). Jag var helt säker på att han skulle somna så jag tog min ipod med mig men den fick jag bara användning för den lilla vägen från dagis. Jag tycker inte att man har lurar i öronen när man har så fint sällskap (eller inte när man har sällskap alls för den delen). Har hur mycket energi som helst idag :-).
Nu ska jag skutta in i duschen och sedan bajka ner till stan och möta upp Maria för en liten sväng.


Melvin i nya fina vårjackan på väg ut i morse 7.40

   
Melvins avdelning är en tillfällig avdelning som stänger efter sommaren :-( vet inte vart han hamnar, därav det fina namnet Slussen ;-). Låter som om dom är ett gäng psykiskt sjuka som är där innan dom kan slussas ut till egna boenden eller något liknande. Har jag fel??

Nä nu blir det duschen.
Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var värst vad ni var hurtiga nu på morgonen. =) Själva har vi haft en lat morgon, vilket är en bra start. =) kram kram

2009-04-08 @ 10:01:29
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0