Heeeelg!

Just nu ligger jag i soffan med nymålade tånaglar för jag tror att jag tänker köra öppna skor idag :-) för det är så fiiiint väder :-).


Syns lite dåligt men det blir en mörklila färg.

Vi ska dra ner till stan snart så det är bäst jag lägger på ett kol innan grabbarna blir tokiga på mig. Kanske jag kan hitta en klänning till Turkiet :-).
Igår blev en myskväll men den slutade ganska tidigt för vi var trötta hela bunten. Bilder kommer senare. Tror jag ska försöka hinna med att steka mig lite också idag för jag är så sjukt blek.

Bjuder på en bild av mig stylad av Melvin


It's the new shit! Jag lovar  att ni kommer se det på alla Hösten 2009 ;-)

Kram J

Kommentarer
Postat av: Johanna Svensson

Gillar stilen! Påminner lite om hur jag brukar bli stajlad :)

2009-04-25 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0