God morgon torsdag!

Här blev det lite sovmorgon idag. Lillkillen slog upp dom blå strax innan 8.00 (inne i sin säng idag). Jag hade hoppats på att vi skulle kunna åka tii Skövde idag men eftersom det är Påsk och alla ska äta så mycket mat och godis så måste K jobba idag 7-15 och jag jobbar 16-22. Vi behövde åka dit för att bl.a. köpa skor till skrutten men det får bli efter helgen. Så vi får vara hemma och göra lite nytta i stället.
Har en väldigt kramig kille hos mig här i soffan su nu ska vi kramas lite :-)
Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Vet inte vad det är för skor ni är ute efter, men jag vill tipsa om skoaffären i Hova faktiskt :)



Bra pris och bra skor. De har bl.a. Pax och Adidas vet jag.



Ha en bra påsk! KRAM

2009-04-09 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0