God morgon Påskafton och SOL!

Hur glad blir man inte när man slår upp ögonen (ok ganska ofrivilligt men plutt ville gå upp) 7.30 och solen skiner :-). Jag blir inte mindre glad över att det bara är lördag för det känns som om det är söndag och att jag ska jobba imorgon. Men nu har jag ju en hel ledig dag kvar :-).
Just nu sitter jag och Melvin i soffan och tittar på Lotta på bråkmakaregatan. MYS :-). Jag älskar Astrid Lindgrens alla filmer så jag tror att det är dax att börja samla på dom.
Dagen igår bjöd på en hel del shopping :-) (jo då tjejer Comerce och Elins Esplanad var öppna). På em kom mamma, pappa, Erica och vovvarna hit med vår nya bil :-). Vi har ju tagit över mammas och pappas nu när dom köpt ny så ska min morbror ha vår bil. Så för oss blev det typ byte rätt upp. Den nya bilen är mycket större (det är passat och vi hade ju en golf), har starkare motor och är dessutom inte gubba beige som vår golf :-) så det blir bra. Vi tog en fika i solen, det är nu man blir extra glad över att man har hus (men det är mycket som behöver göras, helst i sommar) och egen trädgård.
På kvällen åkte vi till Ann och Nonne och åt grillat och hade det mysigt. Kass som jag är hade jag kameran med mig hela dagen men tog ändå inga kort :-(.
Idag blir det Påsklunch hemma hos mamma och pappa, och påskamaten har jag längtat efter lääänge, typ sedan Annandag Jul ;-).
Här kommer lite bilder på det som fick följa med mig hem igår.


(dålig bild men) Jacka från H&M och matchande sneakers från Stadium. Det syns ju inte på bilden men skosnörena är röda med vita prickar. Jag blir så glad.


Tre par skor från Skopunkten.


Tre par skor till Melvin, två från stadium och sandalerna från din sko.

Självklart kom K hem med lite han också men inga skor ;-) och jag köpte även bikinibyxor på Åhlens, en skjorta på H&M (herr) och en bh för mitt presentkort på Twilfit som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. Så jag är nöjd :-).
Nu ska jag och Melvin ta en dusch.
Ha en fin dag!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Guuuud vilken fin jacka! Vill ha... Men nej, just det, jag hade ju ingen midja just nu ;)

Gôtt att åka iväg och shoppa sådär... vet inte sist jag gjorde det. Får bli när skattepengarna kommer och bebben är ute :)



Jag vill också ha hus... NUUUUUU! Okej, jag har en ny stor fin balkong som Rob och pappa byggt, men ändå!



Ha det super i solen, och hälsa killarna från mig!

KRAM ELIN

2009-04-11 @ 09:42:19
Postat av: erica

Jättefina kläder och melvins skor var jättesöta! Påskpuss till er!

2009-04-11 @ 09:43:43
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0