God morgon Långfredag!

Det här kommer bli en lååång fredag med tanke på att Melvin ville att hans mamma skulle gå upp redan kl 6.00. Inte så vänligt tycker jag så nu ligger vi här i sofforna och tittar på barnkanalen. Gud så trött jag är. Jag jobbade ju till 22 igår och sedan tar det ju en stund innan man kommer i säng och kan somna för man är ju så uppe i varv och efter vår kväll igår behövde jag verkligen varva ner. Det var den värsta kvällen på väldigt länge. Jag kom in 21.45 och då hade jag ändå blivit av med fyra av mina besök + att tre var inlagda på min tur så där gick fyra besök bort så jag hade åtta besök mindre på hela kvällen. Tänk om jag hade haft dom också. HJÄLP! Och då är jag ändå ganska snabb, gick ut en kvart efter jag började och fikade en kvart.
Jaja nu har jag beklagat mig lite så nu måste jag berätta vilken snäll chef vi har som hade gjort fint på bordet på jobbet (ser nästan alltid ut som kriget) med blomma, frukt och MASSOR av godis. Han är bra snäll han! Han är alltid noga med att berömma oss och tala om för oss vilket bra jobb vi gör. Synd bara att vi inte är så bra på att göra detsamma. Vi får hålla hårt i vår chef för vi kan aldrig få någon som är lika bra och mån om sin peronal!
Idag ska vi åka till skövde en sväng för lite shopping :-).
Nu ska jag gosa med skrutten som börjar bli lite trött.

GLAD PÅSK!!

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Ok Tack!

Ska försöka mig på det sen!!

Verkligen snällt att du ville hjälpa mig!! :)

Ha så skoj i Skövde!

kramar

2009-04-10 @ 08:13:20
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Du kan gärna länka kenzas sida ändå, ifall att du inte är hemma senare.. Kram kram

2009-04-10 @ 08:16:34
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Elin

Är affärerna öppna idag alltså? Jag som trodde det var helkört?

KRAM

2009-04-10 @ 08:43:09
Postat av: Camilla

Säger samma som Elin. Trodde det var röd dag idag. Hoppas att ni får det trevligt i Skövde. kram kram

2009-04-10 @ 09:11:30
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0