God morgon huvudvärk.

Vaknade kl 8.00 av att Melvin lät inne i sin säng så då var det dax att kliva upp och det var ungefär då som jag märkte att mitt huvud spränger!!!! Gud vilken huvudvärk. Har i alla fall sovit som en stock.
Här kommer lite bilder från igår.



   



    




Måste bara visa det här fina diskmedel/diskborste/disktrasestället som Erica fick av oss i födelsedagspresent.





Det kommer bli sååå fint när det är klart.
Nu ska jag och plutten äta lite frukost och klä på oss innan vi åker iväg till mitt jobb en sväng och ser till så jag får lite lön.
Ha en bra dag.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Vad fin lägenheten var/är! :)

Kul att flytta hemifrån!

När ska din syrra ha barn?

Är det inte Erica som är ihop med Lövgren?

Hoppas allt är fint med er!!

Kramar

2009-04-06 @ 10:11:40
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0