Det var inte meningen att vi skulle cykla helt enkelt!

Ja, jag och plutten skulle ju ut på en cykeltur det började bra med att jag halvt döade mig på att försöka få på barnsadeln som min kära sambo plockat bort och jag säger bara det att den passar inte på min cykel egentligen.......
Bredvid står en liten kille som har blivit lovad en cykeltur. Efter många om och men och många, långa ramsor inom mig (ett telefonsamtal till mamma och ett mindre utbrott på K i telefon) lyckades jag i alla fall med våld få skiten på plats och allt var frid och fröjd (trodde jag). Glada cyklar vi iväg jag och M men när vi är på andra sidan stan händer något.....
Den förbannade j***a kedjan går av, och där står jag. Men snäll pappa som jag har kom han och åkte och köpte ett nytt kedjelås för det var det som var trasigt. Sedan kunde vi åka vidare och med stopp på Apoteket och Oxen kom vi ända hem.


Kommer du inte snart Morfar??


Dumma skitcykel!!

   
Melvin lagar mammas cykel.

 

Magnolian bakom teatern blommade i alla fall fint, alltid något. Jag älskar Magnolia.

Ikväll har vi haft mys med Erica. Åt grillad kyckling med smaskig pasta och Hallon och Blåbär med honung till efterrätt. Tittade på två avsnitt av gossip.
Nu ska jag hänga tvätt och sedan blir det nog sängen tror jag.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0