Aj aj aj i min mage!!!

Jag har sjukt ont i magen här :-(. På sjukvårdsrådgivningen trodde dom att det var ett virus. Ett aj aj virus vill jag lova. Jag fick inte äta något, bara dricka proviva och vatten. Tur att Melvin är frisk i alla fall. Det är det viktigaste. Igår var jag och Carina på picknick med grabbarna ute på snapen och det var mys och kvällen bjöd på den första grillningen för i år hemma hos dom gött!

Nu ska jag dricka och läsa vidare i en shopaholics bekännelser (den är en liten besvikelse för mig).
Ha en bra dag!
Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch då. Inte roligt med ont i magen. Hoppas att det går över snart! kram kram

2009-04-07 @ 12:10:47
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Elin

Här har Wilmer ögoninfektion, och Robert har fått Wilmers magsjuka... härligt? Nej, inte direkt! Bara väntar på att jag ska bli sjuk, men det får vi hoppas jag slipper. Vill verkligen inte ha ngn magsjuka just nu iallafall, för med den kommer garanterat värkarna igång...usch!



Krya på dig! KRAM

2009-04-07 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0