18,2 km by bike.

Ja så lång blev min runda och ont i rumpan fick jag :-). När jag kom hem åkte jag till Netto och köpte mig två olivträd (som var väldigt billiga men vi får se hur länge dom lever) och handlade på Coop (men säg inte det till K bara ;-) ). Nu har jag lagat pannkakor för det ville K ha ikväll till mig själv har jag en crepes med stuvning på g i ugnen. Efter lunch blir det städning av övervåningen och en snabb dusch innan jobbet.
Är det någon som vet om det är för tidigt att ha olivträd ute än???



Nu ska jag äta.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, vad kostade dom? Jag vill ha.

2009-04-22 @ 14:02:08
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud va du är duktig! Så fort min degklump i magen är borta så piiiip ;)

2009-04-22 @ 20:33:48
Postat av: Elin Gustafsson

å det där var det jag som skrev... vet inte varför det försvann?

2009-04-22 @ 20:34:35
Postat av: Petra

Vilka fina små träd, jag kan inget om sådant..tyvärr ;)

2009-04-23 @ 09:52:54
URL: http://petrastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0