Tack för en trevlig kväll.

Har vart ett mysigt kalas för Kristian här hemma i kväll. Men nu är jag möööör (ok Lena nu är jag såååååå trööööött) ska bara sminka av mig och borsta tänderna sedan blir det sängen bums! Visar lite bilder från kvällen i morgon. Jag och Melvin ska ev ta och gå tipspromenad med mamma och pappa i morgon och kl 16.00 ska jag på MASSAGE!!!! Det är min underbara kära sambo som ordnat det åt mig. Det är välbehövligt vill jag lova. Har vart det en gång tidigare (på kraftkällan) bara och då sa hon att jag behöver gå regelbundet men vem har råd med det???? Inte jag i alla fall. Nu ska jag gå till en tjej som jobbar på Kristians jobb och hon tar bara 200 för helkropp. Gött!!!

Grattis på födelsedagen Emil som fyller 22 år idag (i och för sig bara 10 min kvar av dagen men men)!

Sov så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0