Stackars lille skrutt!!

Snorig som bara den och lite feber. Gud vad jag skulle vilja byta med honom. Jag har ju i och för sig ont i halsen så det kanske bara är en tidsfråga.
Natten var verkligen inte kul. Kunde inte somna igår så kl var ett innan jag somnade och kl tre vaknade jag igen och kunde inte somna om och där låg jag tills Melvin vaknade lite innan fyra. Vi plockade in honom i våran säng men han visade inga tecken på att vilja somna så jag tog med mig honom ner och tittade lite på tv. Vi såg slutet på Alla var där och tittade på någon film om en översvämning av typ London. Efter det, ny blöja och välling så somnade han om lite efter fem. Men jag kunde så klart inte somna. Jag tittade på kl när den var 5.50 sedan somnade jag men kl 6.15 ringde vikarieförm. och undrade om jag kunde jobba. Men efter mina två timmars sömn kände jag att det inte var någon bra idé. Fick även sovmorgon av min älskade sambo. När jag vaknat till och ätit frukost så åkte vi till öppna förskolan hela familjen och lekte och sjöng till kl 12. Sedan åkte vi hem och åt god wok som Kristian lagat. Sedan låg jag och Melvin i våran säng till kl 15 då vi tog oss en lång promenad, handlade och gungade. Han har vart en nöjd prins hela dagen ända tills vi kom hem vid 17.30 då var ingenting bra och han ville bara att jag skulle bära på honom. Stackars liten....så här blev det inte mycket gjort. Kl 20.00 däckade han och jag tog mig en låååååång skön dusch och här sitter jag nu och läser bloggar och äter lite ostbågar :-). Kristian kom just hem från jobbet.
Detta var vår dag i helhet. Nu ska jag bara softa innan jag kryper ner i sängen.




Melvin i sin nya fina appyjamas.

Ha en bra kväll och en underbar helg mina vänner!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0