Snor och Kalas!

Här är det förkylt värre vill jag lova och det har vart full rulle hela dagen. Kl 9.00 packade vi in oss i bilen jag, Kristian, Melvin, Kristians mamma och Kristians kusin Elin och gav oss iväg till Jönköping. Vi spenderade några timmar på IKEA först. Köpte en ny (likadan) lampa till köksfönstret. Det var den här fast en röd.

LYKTA Bordslampa
Jag älskar dom och vi har en i varje färg.

Det blev så klart en hel del annat också.
Sedan åkte vi hem till Johan (Kristians bror) och Lizette för och fira söta lilla Felicia som fyllde ett år idag. Där var det mycket folk vill jag lova och vi fick smaskig tårta och goda gulliga muffins. Väl hemma kröp jag ner i sängen en liten stund och sedan har jag skrivt en jobbansökan.
Nu har vi vart så nyttiga så vi har ätit pizza och jag tror jag ska krypa ner i sängen snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0