Måndag!

Förkylningsstatus = Fortfarande förkylda :-( men har sovit gott. Melvin sov hos oss ett par timmar inatt men kl 5 bar Kristian in honom till hans säng igen.Vid sju vaknade han där inne och satt där inne och pratade men vi måste ha somnat om både han och jag för 8.20 hörde jag honom igen och då ville han gå upp. Men lite sovmorgon blev det :-) Tack för det skrutten!
Idag är det måndag och jag är ledig idag också. Får se vad vi hittar på idag men det blir i alla fall inte öppna förskolan nu när vi inte mår riktigt bra varken jag eller Melvin. Vi kanske tar en sväng till stan. Annars har vi och göra här hemma. Skulle behöva rensa lite i skåpen i köket och städa ur dom. Men hur kul är det. Nu tror jag att vi ska gå upp och hoppa lite på Kristian.
Ha en bra vecka!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0