LEDIG!

Då var den här arbetshelgen slut och nästa helg hoppas jag på en ledig helg då jag har jobbat dom senaste tre helgerna :-(. Melvin sov över hos mamma och pappa igår eftersom både jag och Kristian började kl 7.00 så när vi slutade så åkte vi dit och åt smaskig, sen lunch i form av porterstek och äppelpaj. Den var glutenfri men åååå då god. Andreas och Erica (inte systeryster Erica) var också där och hon är ju glutenintolerant.
Idag är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske ska ringa till Camilla och kolla om jag och Melvin kan komma och titta på nya lägenheten senare.
Idag har jag fått sovmorgon och det var sååå skönt. Nu ligger Melvin och sover och Kristian ska åka och träna och jag ska nog skutta in i duschen innan plutten vaknar.
Igår tittade vi på hål i väggen på 6:an. Guuuuud vad roligt!!! Tänk att så lite kan vara så kul. Å jag skrattade såååååå.
Näpp nu blir det duschen.
Ha en bra vecka!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0