Jobbat klart för den här veckan

eller......kanske blir något på torsdag och då är ju Kristian ledig. Annars jobbar ju han 7-18 imorgon och 7-17 på fredag och på lördag blir det ju fest och då tänker jag verkligen inte jobba söndag om man säger det så. Har flytit på bra på jobbet ikväll, inga tokigheter.
På söndag kommer min lillasyster hem igen. Det blev en fem veckor i Norge och hon håller på att bli tokig där borta och jag förstår henne för gud vilken liten håla. Jag hade aldrig kunnat trivas där.
Imorgon ska jag på me & i party hemma hos Camilla. Dom har ju så fina kläder.
Nu blir det sängen!
Måste bara säga att jag älskar Kristian, han hade diskat åt mig! Han vet hur han ska göra! Vad skulle jag göra utan honom???
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0