Grattis Kristian!!

Idag fyller min älskade K 23 år och han får ett stort grattis från mig och plutten.

 Vi började dagen med en sväng på stan och handlade det vi behöver till imorgon då det blir kalas. Just nu ligger Melvin och sover, Kristian har åkt till jobbet och jag grillar kyckling till salladerna som jag ska göra i morgon. 
Kl 16.00-22.00 jobbar jag ikväll så Melvin får va med mormor och morfar. Det passar så bra att min mamma slutar jobba kl 16 och vi jobbar ju på samma ställe så då kan jag ju ta med mig Melvin dit så tar hon över därifrån, Smidigt.
Nä nu ska jag ta ut kycklingen.
Ha en underbar helg alla glada!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack själv! Ha ha men nästa gång kommer du inte undan lite vin och jag kan nog knäppa en fin bild;-)

2008-09-21 @ 22:31:24
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0