God morgon tisdag!

Hade en mysig kväll med Erica igår och vi åt smaskiga ciabatas (stavas det så tro?) i grillen MUMMA! Har sovit så gott inatt hela familjen. Melvin sov i sin säng hela natten och inte ett ljud gav han ifrån sig. Var tvungen att gå in och titta till honom vid tre när jag var på toa :-) han var lite för tyst.
Just nu ligger han och sover och jag ska passa på att diska och göra mig redo för dagen. Tror att vi ska knalla iväg till Pärlan i em. Ikväll ska jag hem till Erica på lite mysig tjejkväll, myspys!
Ha en bra dag.

Kram


Grus är kul!

Kommentarer
Postat av: Erica

ciabatta så det var bara ett extra t som saknades. =) Tack för igår, hoppas det blir lika mysigt ikväll! Halv sju. Puss

2008-09-16 @ 11:30:29
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0