God morgon!

Har haft sovmorgon till kl 10.00 idag (helt underbart) ätit frukost och läst bloggar. Idag är vi lediga både jag och Kristian så det blir nog nödvändigt att städa här hemma. Det var obefintlig uppdatering här igår men vi hade så mycket för oss jag och Melvin. Vi sov till kl 10 efter att ha somnat om med välling i sängen och vakna med the voice på tv. Sedan åt vi lite och gav oss ut på långpromenad. Sedan åt vi lunch. Efter det tog vi oss en promenad ner till oxen för att handla.
Melvin somnade på vägen hem så väl hemma slängde jag ihop en bröddeg. När den jäste gick jag ut i garaget och DÅ mina vänner, blåste dörren igen och låste sig. Som tur var hade jag Melvin i vagnen och mamma var hemma så vi fick ta en promenad dit upp och hämta nyckel och så hem igen. Så det blev tre promenader igår (Det var andra gången jag låste oss ute sedan vi flyttade hit). Hemma igen så bakade vi bröd, lagade mat och Melvin drog ner lampan i köksfönstret i golvet med ett brak så den gick i tusen bitar :-(. Då blidde det lite kaos för jag var ju mitt i matlagningen och Melvin var såååååå ledsen för han blev ju rädd när lampan åkte i golvet. Jag kunde ju inte låta honom vara på golvet för där låg ju den trasiga lampan och jag kunde inte ta hand om den för då hade ju maten bränt vid. Som tur var kom Kristian hem efter en stund (han jobbade 7-18 igår.
Men maten blev i alla fall god. Det blev pannbiff med ädelostsås och potatis. Det var nog den godaste ädelostsåsen jag gjort. Jag tackar Melvin och kaoset för det :-).
Efter det åkte jag och mamma och tränade Dansmix på Nautilus. Det kändes gött i kroppen vill jag lova. Sedan somnade jag gott. Det var den dagen det!!
Nu kissade Melvin på mattan!!
Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha härligt med glaskross och kiss på mattan.. Jag sitter i västerås och trökar. Ska nog gå till stan och shoppa eller nåt. Men hade hellre vart hemma i Mariestad och haft tråkigt! Puss

2008-09-04 @ 12:07:38
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0