God lördagsmorgon!

Uppe med tuppen eftersom jag ska jobba. Natten har vart bra och Melvin har sovit inne i sin säng. Han har skrikit till ett par gånger men lugnat sig med en gång. Men jag lyssnade utanför hans dörr du när jag gick upp och han lät ganska så snorig stackarn! Inatt ska han sova över hemma hos Kristians föräldrar eftersom både jag och Kristian har prickat in så vi jobbar kväll + att vi ändå ska hämta Kristians mamma ganska tidigt imorgon då vi ska åka till Jönköping. Nu har jag just ätit min yoghurt och musli så nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet PEST!!!!!! Tur att lilla mammis jobbar.
Ha en bra lördag och NJUT utav ledigheten (ni som är lediga, ni andra får försöka härda ut :-) )
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0