God Lördagmorgon :-)

Finns det något så underbart som en ledig helg?? Jag och Melvin klev upp strax innan 8 och har nyss kommit hem från en skön morgonpromenad. Det är så fint nu när löven får höstfärg. Men vi är en mössa fattigare för Melvin kastade den någonstans på vägen och jag hittade den inte. Vi gick Bäckarundan och det är så mysigt för då hamnar man på landet för en stund.
Vi hade en riktigt trevlig kväll här hemma med Stina, Clas och Elicia igår. Det får vi verkligen göra om...snart! Kom på att jag glömde använda kameran bara. Stina hade så söt tunika.
Nu ska vi äta lite sen frukost här.
Ikväll blir det tjejfest hemma hos Erica. Jag riktigt längtar, det ska bli så skönt med en girlie kväll!!!!! Kristian ska utmed jobbet så Elin och Samuel ska vara här med honom men först får han följa med dom på kalas :-).
Näpp nu blir det frulle!


Mina sötnosar!!! Erica och Melvin pussas

Ha en FAB lördag för det tänker jag ha!
Kram


Kommentarer
Postat av: Erica

Myspys!

2008-09-27 @ 11:09:15
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0