God kväll!

Här har det vart full rulle hela kvällen för vi har haft fint besök utav Emil, Carina, Alfons och Sigge. Vi åt sallad och kladdkaka med Marianne Crush och tittade på Idol. Melvin och Alfons har lekt. Melvin leker så bra med Alfons. Han märker nog att han är äldre och vågar inte vara så hårdhänt mot honom. Nu är jag trött så jag tror att jag ska krypa ner i sängen och titta på top model. På fm idag har vi vart på stan med Erica. Jag har saknat henne när hon har vart i Västerås. Vi åt lunch på ströget och jag köpte tre par strumpbyxor. Sedan följde hon med oss hem och roade Melvin när jag diskade och stekte kyckling. Tack vännen, du är FAB!!!!!


Alfons


Melvin snosar på Sigge!

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon jobbar jag kväll.
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0