Glad!!!!!

Här har vi just städat färdigt, hur skönt är inte det??? Har även hunnit handla lite inför kalaset men vi får fortsätta i morgon . Efter jobbet åkte jag en sväng ner till stan. Där hittade jag en sååå snygg  kjol som fick följa med mig hem så nu är jag glaaaad :-). Den ska jag ha nästa Lördag när vi ska ha tjejfest. Fick även med mig min efterlängtade kiltnål hem.
Nu ska snart krypa ner i sängen och läsa mama tror jag. Imorgon fyller Kristian 23 år och jag ska jobba kväll.
Natti Natti!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja jag vet, har tänkt tanken oxå! men den har bara funnits i M och den ser så stor ut. Vill verkligen inte ha den pösig till den kjolen. kommer inte klä! Lindex har ju en tendens till att vara större. Kul att du har hittat en kjol! Nä det är inte nonstop heller, men nära =) Puss

2008-09-18 @ 23:42:55
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0