Fikat och Yogat

Eleonor som är hemma och hälsar på kom hit och hon, jag och Melvin åkte till stan och tog en fika på Lundstedts. Sedan fick Melvin åka hem och hälsa på farmor och farfar när jag och mamma var på yoga.
Nu sover Melvin gott i sin säng och jag sitter lagom avslappnad i soffan och äter knäckebröd med ägg och kaviar och dricker te.
Såg en galen människa på Outsiders förut som lät sig lyftas 60 meter upp i luften bara i krokar genom huden. Hur sjukt kan det bli???
Nu kommer Kristian hem från jobbet snart och jag ska nog ta och diska innan jag går och lägger mig.


Eleonor och Melvin fikar.

God Natt!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ar Eleonore sa blond nu? snyggt. halsa nar du traffar henne. har inte sett henne pa ar o dag.

Mamma blev for ovrigt bara glad over piercngen haha.

2008-09-02 @ 03:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0