Vilken natt!

Ja inget vidare vill jag lova. Kristian skulle ha två jobbarkompisar här igår kväll men detta resulterade i att dom till slut var tio pers här hemma. Och jag som hade en sovande Melvin på övervåningen och inte alls skulle festa tappade tålamodet och tog med mig Melvin upp till mamma och pappa för att sova där. Kl 3.00 på natten ringde syster yster och ville bli hämtad på jobbet för det regnade och blåste en massa och mamma och pappa hade druckit vin så det var bara för mig att åka och hämta henne. Sedan sov hon, jag och Melvin alla tre i hennes 120 säng, inte så bekvämt. Kl 7.20 vaknade Melvin så vi åkte hem för att inte väcka alla andra på Lövhagsv. 4. Nu ligger jag i soffan och känner mig som ett lik.

Idag är det dop för lille Sigge!
Ha en underbra söndag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0