Tillbax!!!

Nu var det bajsfritt här igen :-)


Här är min lille pyjamaskille nu med sina gosiga tofflor. Blåmärket  på kinden lommer från IKEA :-(

Så klart kom vi inte ifrån Örebro enbart med tråkigheter. Jag fick med mig ett par jeans hem och det behövdes det. Men dom är för långa så jag ska be mamma hjälpa mig med det. Det är lättare när man har någon som nålar upp dom i rätt längd tycker jag och hon ska ändå komma hit och slänga i en färgning i mitt hår och befria mig från mina slitna toppar efter tipspromenaden.
Kristian hittade en snygg skjorta som fick följa med hem. Så klart fanns det mycket mer som kunde fått följa med hem men är det ebb så är det och snart är det ju dax att köpa julklappar också.
Det blev en hel del på IKEA också.
Ha en bra söndag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Vad sööt han är!!

Kul och shoppa!!! Vill med göra det....

jag har haft en bra helg!! Själv då??

Kramis

2008-10-19 @ 10:11:50
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaså får du slitna toppar av att gå tipspromenad??! haha, jag skrattade högt här. Hade inte läst inlägget innan. Puss

2008-10-19 @ 18:15:21
Postat av: Jessica

Ja du Erica, hi hi det var kul!! Fattade först inte vad du menade. Ha ha!

2008-10-19 @ 19:59:50
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0