Sur och tråkig.

Här ha ni en som är riktigt grinig. Har vart ute på en mindre trevlig promenad runt beckarundan. Vi fick ta med oss melvin ut för Kristian vägrade ta med sig honom på sina oerhört viktiga ärenden (eller inte). Melvin tjurade hela vägen och ville inte sitta i vagnen. Var bara nöjd när han fick gå själv och ni kan ju gissa hur fort det gick. På köpet skulle Kristian hitta på någon kvällsmat och valde så klart något som jag inte tycker om. Kan det bli roligare.
Nä nu ska jag rycka upp mig!
Snart ska jag titta på Ensam mamma söker om jag inte hinner svälta ihjäl först vill säga ;-) för riktigt hungrig är jag. Hoppas er kväll är trevligare än min.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0