Snyft,

Jag är lite depp idag på grund av brist på jobb :-( och när det väl dyker upp jobb så är det när alla andra jobbar så jag inte har någon som kan ta Melvin. Det blir ju ännu mer skit när man får höra att vikariförmedlingen ger bort dagar till ett vårdbiträde som inte har jobbat på evigheter och här sitter jag och är utbildad och får inte höra något om dom här dagarna. Det är ju nästan så man känner att någon har talat om för vikarieförmedlingen att jag snart måste anställas så att dom inte ska ringa mig *SNYFT*!! Kanske dax för ett samtal med facket. Jag är trött på att ringa och skälla på vikarieförmedlingen också men vissa av dom kan verkligen inte sköta sitt arbete.
Nu tror jag att jag och Melvin ska ta en promenad i stället så jag får tänka på något annat en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0