Skövde.

Dagen har jag och Melvin spenderat i Skövde med mamma och Erica (hon har fått lön och pengarna bränner i plånboken). För mig blev det bara ljus och ett par vinterskor till Melvin. Nu kan vintern komma för nu har han två par vinterskor, overall och termobyxor med vinterjacka. Bara en åkpåse som behövs och det vet jag ju vilken jag vill ha.

Jag hittade ett par så fina jeans som jag ville köpa men det är lite ebb i kassan den här månaden så det får vänta.
Jag hittade ett helt underbart halsband på Sisters som jag VERKLIGEN skulle vilja ha i julklapp. Mamma och Erica vet vilket det är (en liten hint till min kära sambo)

Nä nu ska jag och Melvin laga köttfärsås och ris till middag och kl 18 kommer systeryster hit och vi ska ta oss en kvällspromenad.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0