Sitter och tittar på Färjan.

Är det bara folk utan någon som helst IQ som åker färja????? Dock ganska kul att se på :-D. 
Har tränat i em och det var hur skönt som helst. Skulle ha Yogat ikväll men instruktören var sjuk och skulle komma tillbaka först den 23. Så om jag tänker rätt så blir det inget på måndag heller. Börjar äntligen kunna låta bli att tänka på en massa annat och det är ju bara helt underbart. I början funderade jag mest på vad jag skulle laga för middag dan efter, om jag hade tvätt i maskinen eller hur Kristian jobbar i veckan och andra mer eller minder viktiga saker och det är ju inte meningen. Det är skönt att bara släppa allt för en stund.

Vikarieförmedlingen ringde idag och undrade om jag kunde jobba på juldagen, HJÄLP! Det är verkligen inte lång kvar till JUL!!!!!!! Dax att börja köpa julklappar. Sedan blir det 2009 och busen ska börja börja dagis och jag får en tjänst hoppas jag. Ska bli så skönt att få ett schema att gå efter och slippa bli inringd på morgonen. Hoppas att jag får något kul, skulle vara roligt att jobba inom LSS:en ett tag kanske. Ja vem vet vad det är som väntar mig.
Nä nu ska jag fortsätta titta på dårarna på färjan.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0