Sigges Dop.

Hemma igen efter dop i Odensåker och efter det blev det blev det lunch i Ekby. Serverades tre olika sortes soppor och supersmaskig äppelpaj med vaniljsås, MUMS! Nu är vi trötta hela lilla familjen. Melvin sover och jag och Kristian ligger i sofforna och slappar. Tror att jag äntligen ska ta tag i att slipa stolarna som vi ska ha till vårt matsalsbord. Vore skönt att ha det klart innan jul. Men först ska jag läsa några sidor i Mossvikenfruar Chansen av Emma Hamberg. Sjukt bra bok, den rekomenderar jag verkligen (likaså Brunstkalendern av Emma).


Alfons, Emil, Carina och Sigge.


Sigge med den fina frillen!


Kevin och Melvin spelar piano.



Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Hur söt är inte Sigge då? JÄTTESÖT! Hoppas ni mår bra!! Puss puss

2008-10-30 @ 23:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0