Nu är det verkligen höst.

På riktigt. September känns ju ändå som en liten förlägning på sommaren. Även om det inte vart så i år.....
Melvin sitter på golvet och lägger knoppussel, men inget vidare resultat. Han försöker i alla fall :-). Mycket roligare att åka bobby car. Idag har vi vart i skövde med Erica och strosat runt lite och ätit lunch på Gräddhyllan.
Nu är det någon som är på väg upp för trappan. Busunge!

I kväll ska vi hem till Emil, Carina, Alfons och  Sigge och hälsa på,  Det ska bli trevligt för det var ett tag sedan vi sågs (om man bortser från en väldigt onykter Emil i Lördags). Har ju inte blivit något bloggande dom senaste dagarna men det kommer festbilder senare, kanske idag.

I går var jag på Ullared och jag hittade VÄLDIGT mycket fint. Så nöjd!

Nä nu ska jag byta om.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Jo, det är bra med mig!!!

Ja, din lille son är verkligen ssöööt!!

Japp, tiden går snabbt! Snart är han arton!



Jag jobbar som personlig assistent nu, fick fast i somras! Är du fortfarande kvar i hemtjänsten?! Tackar för dina gratulationer lr hur det nu stavas?!!! Ha en bra kväll!! Kramar

2008-10-01 @ 17:52:13
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ååå Ullared. Jag vill också åka dit, men får bli senare i Oktober, då ska julklappar o sånt inhandlas. kram kram

2008-10-01 @ 18:36:53
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0