Klippa gräset!

Gud vad segt det är att bara sitta hemma. Vill inte ge mig ut med min lille sjukling. Håller på och lagar lite mat av det vi hade hemma typ kyckling, bacon, paprika annanas, smaksatt creme fraiche, lök o.s.v. blir ris till och kanske banan och jordnötter. Man tager vad man haver.
Busen sover och när mamma kommer ska jag gå ut och klippa gräset har jag tänkt. Då blir Kristian glad.
Är det som jag tror, att bonde söker fru börjar ikväll??? Hoppas hoppas!!
Gud tittade på kl inte ens två och jag tycker att det känns som kl är fem eller något sådant. Gud vad seeeegt!
Kanske ska ta en sväng med mina stavar ikväll när Kristian slutar så jag får göra av med lite energi.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0