Jobbat!

Vaknade 6.30 lite yr i pärat av att vikarieförmedlingen ringde och ville att jag skulle komma och jobba. så det blev jobb 7.00-13.00. Idag började vi med Intraphone . För er som inte vet innebär det att varje gång vi kommer in till en vårdtagare måste vi knappa in oss på deras telefon och slå vår personliga kod och få bekräftat vem det är som är där. När vi ska gå därifrån måste vi knappa in oss igen och knappa in en kod för varje sak man utfört och sedan logga ut sig. Ja ni hör ju hur det låter och detta kar kommunen lagt massa pengar på att köpa in. Det tar jättel ång tid + att man måste förlklara för vårdtagaren vad man gör.
När jag kom hem hade Kristian lagat jättegod mat.
Nu har det slutat regna så jag tror att jag och Melvin ska ta en promenad. Ska gå ner och boka in mig på Yogan till ikväll.
Ha en bra eftermiddag!
By the way, jag har på mig mina nya jeans och det var typ dom skönaste jeansen jag haft på länge om man bortser från mina mammajeans :-).
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter verkligen inte som en bok för mig...

Va skönt att komma hem till lagad mat :)

Helgen har bara varit bra! Din då?

Kram

2008-10-20 @ 17:29:29
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Hej hej!! Allt bra me dig??

Vi i LSSen har oxå börjat med Intraphone, det verkar ju så där får jag säga...

Kram kram

2008-10-21 @ 18:52:30
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0