Inget ljud grrrrrrr!

Sitter i sängen och skulle titta på Debatt men det är inget ljud på ettan här uppe av någon konstig jävla pissanledning :-(
(Konversation med mig själv)
-Moget Jessica, Moget!!
-Ja men titta på Debatt är väll ganska moget????
-Ja men inte bara för att Blondinbella.
-Nähä, jävla skit tv!!!!!!!

Ok jag erkänner att det är enbart för att blondinbella var med som jag skulle se på det, jag bjuder på det!!!

Kvällen på jobbet har gått bra. Jag och Siv va, vilket team :-) Men någon smart person har kommit på att en ska gå till 22.00 i varje grupp och så klart var det jag. Roade mig med att läsa någon gammal veckotidning och dricka te så nu får jag springa på toa hela natten. Jag skyller allt på Mariestads kommun. Det känns rätt gôtt faktiskt :-)
Nä nu får jag nog gå och lägga mig innan jag somnar här.
Sov så gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Samuel

Blondinbella??

Snälla lilla du.. (Skakar uppgivet på huvudet och en liten, men ändå synlig, tår letar sig ner för min kind) Vad har jag gjort för fel?



=D

2008-10-09 @ 22:52:49
Postat av: Erica

Vilken tur att Blondibella har länkat på hennes blogg till programmetså du kan se det när du vill =)

2008-10-10 @ 21:26:19
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack ska du ha!! Vi hörs! Puss å kram

2008-10-13 @ 20:19:07
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja där har du inte lyckats Samuel :-)

Men jag tittade på det dagen efter och jag är glad om jag slipper se henne på tv för hon lät riktigt blåst. Stackars lilla tösabete :-)



2008-10-13 @ 20:56:18
Postat av: Samuel

Jag har också sett det =D

Tycker också synd om henne. Dock infe för att hon lät blåst (vilket hon säker är också)

Dock fick hon ju aldrig chansen att säga något klokt eftersom Janne "världenssämstaprogramledareeversommåstefåhjälpfrånkontrollrummetvarjesekund" Josefsson aldrig lät henne säga sin åsikt eftersom han var rädd att hon skulle säga någonting som var bättre än allt det dåliga han sa...

Sån blir man när man läser media.. kollar inte på själva programmet utan på dess uppbyggnad :D

2008-10-14 @ 08:42:59
Postat av: Jessica

Oj missade visst att skriva att det var jag som skrev......men den anonyma komentaren är från mig själv om det var någon som missade det.

2008-10-14 @ 09:13:15
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kom igen nu Samuel, klart du tittade för att du var tvungen p.g.a. ditt blondinbellabegär ;-). Mig lurar du inte :-D



2008-10-14 @ 09:15:54
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0