Ingen Step up :-(

Det blev ingen step up ikväll för det var bara jag och mamma som kom men träning blev det ju ändå så klart (men det hade ju vart skönare att åka hem och slänga sig på soffan och äta praliner :-) ). Blev styrka på maskinerna och power walk på bandet.
Efter smörgås och te är jag redo för sängen tror jag. Lyssna lite på snabba cash på mp3:n. För övrigt en bedrövligt tråkig bok, ett riktigt sömnpiller. Vi ska upp tidigt i morgon för vi ska vara i Örebro kl 9. Kristian ska träffa en sjukgymnast. Efter det blir det en sväng på stan och IKEA.
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad lustigt, igår läste jag ett inlägg där en tjej hyllade denna bok :) haha

Vad är det för bok eg och vad handlar den om?

Hoppas ni får en fin dag i Örebro!

Kram

2008-10-17 @ 08:41:54
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Postat av: Erica

Det är du juuuu! ;) Puss

2008-10-17 @ 18:20:01
Postat av: Nakenhunden

Ja, hon är bra hon!!!

Tråkigt när det inte kommer så många på step- upen.... jag var trvungen att jobba över igår, så det var därför jag inte kom!

Köpte du nåt kul i Örebro??

Kram kram

2008-10-17 @ 19:12:42
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0