Golden Pralin.

Jaha då var man mörk i håret igen då (eller mörk o mörk, mörkare i alla fall) tycker inte om det men det var nödvändigt. Mitt hår går verkligen inte att blondera hemma. Ska ta och göra det på salong någon gång, snart hoppas jag. Så nu ser jag ut som en golden pralin (som det så fint heter). Mamma hjälpte mig att lägga upp två par jeans och nu lagade jag ett par så nu har jag några stycken. Känner mig lite pysslig men jag vet inte vad jag ska hitta på. Borde plocka ner tvätt och sortera i garderoben men hur kul är det då.
Gick bra på tipspromenaden, blev 10 rätt och det var inga lätta frågor vill jag lova. Ska ta och gå ut och gå en sväng senare med mamma. Riktigt fint höstväder ute idag.
Ha en bra söndagskväll.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maia

Bra da kan ju vi bilda klubb for jag ar polackblond haha

2008-10-19 @ 17:44:24
URL: http://chocolatechippeanutbutter.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

jajemen!! Tipspromenad blev det!! och jag var bäst i mitt gäng ;) Fick sex poäng! Men du var ju riktigt duktig!!! Tio poäng är inte dåligt!! :) Kramis

2008-10-19 @ 19:45:07
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0