God morgon torsdag.

Ligger i soffan och tittar på vakna med the voice med en liten trött kille på magen. Det finns nästan inget så underbart som att ligga och pilla honom i det lilla fjuniga hår han har och sniffa honom i nacken, min gullesnutteplutt!!!!!!! Om det nu är tredagarsfeber så ger det sig tills i morgon hoppas jag. Hade ev tänkt att vi skulle gå till öppna förskolan imorgon om han är frisk. Vill gå in och ta en varm dusch känner jag men Kristian ligger fortfarande och sover, jag fryser! Har tänt lite ljus för att få lite mys. Tror att jag ska sätta på Grays.
Nu närmar sig helgen med stormsteg men vad spelar det för roll när man ändå jobbar *snyft*. Ännu pissigare är det ju att det är Kristians lidiga helg.
Depp Depp!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0