God morgon söndag.

Då var nästan hela den här helgen borta, vart tog den vägen?? Sitter i soffan och det är en riktigt trött morgon idag. Melvin tyckte att vi skulle gå upp 6.30 idag och det var inte riktigt vad jag önskade mig. Kristian jobbar idag och jag och Melvin ska åka till Snapen och gå tipspromenad. 
I fredags var vi ju i Örebro för att Krstian skulle kolla sitt knä och det såg inte riktigt bra ut ändå :-( ledbandet är förmodligen av och sjukgymnasten sa att om han skulle kunna spela handboll och fotboll igen så måste han operera sig igen (det blir tredje gången) det känns som en riktigt dålig skiva som har hakat upp sig. Jag tycker så synd om honom men det känns lite som att även om han opererar sig en gång till så får han nog inse att det kanske inte blir någon mer sport.

Nu tror jag att det är någon som har bajsat så hej för en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0