God morgon Onsdag.

Idag vaknade jag och Melvin 7.30 det var en lite mer lagom tid det tycker jag och idag kryper vi inte ner i sängen igen :-). Sitter och tittar på vakna med the voice. Dom hade besök av Linda Rosing tidigare och jag kan inte förstå mig på hennes läppar. När blev det snyggt att se ut som en anka för jag har nog missat detta!!!!! Ser helt fruktansvärt om jag får säga vad jag tycker.

Igår var vi ute på öppna förskolan och det var mysigt. Melvin leker så bra nu och han har inte bitit någon mer och detta känns väldigt skönt. Han har lärt sig säga titta och moster tror att han har lärt sig att säga Erica också då han gick runt och se Eaa Eaa en dag :-). Kanske mest önsketänkande moster!!! Vore ju inte så konstigt i och för sig eftersom han känner tre stycken Erica.
På vägen hem blev det en te på Ströget med Camilla, Noah och Louise. På kvällen var jag och tränade lite maskiner och bastade såklart. Det är det bästa med hela träningen.
När jag kom hem tittade jag och Kristian på Desperate Housewives, wow vilket avsnitt! Men är det någon mer än jag som är lite fundersam på hur kul dom kommande avsnitten blir???? Jag är inte säker på att jag kommer tycka om det.

Jag tror att jag och Melvin ska ta oss en låååång promenad för solen skiner ute idag :-). Synd att det blåser bara.
Ikväll blir det Afro Power Dance. Det ser jag fram emot.

(Sedan en sak för mina vänner från Högstadiet!!!! Såg en tjej som gick i vår klass sitta utanför MVC idag med sin kille. Kanske en bäbis på G :-). Nu blev ni lite nyfikna va. Camilla får inte gissa vem för hon var med.)
 
Ha en underbar dag i solen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

japp, även vi personlig ass ska ha intraphone, det kommer nästan att fungera som en stämpelklocka för oss, vi har ju samma brukare hela tiden. Men jag tycker lite att dem installerar detta för att ha mer kontroll över oss... Men vi får se hur länge detta varar! Allt bra med dig annars??

Kramar

2008-10-22 @ 09:03:05
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0