God morgon, god morgon!

Idag har jag haft sovmorgon ända till 10.15 och det var mycket skönt. Solen skiner och jag känner att det kommer bli en bra dag idag.
Pratade med Maria på MSN igår kväll ååååååå gud vad jag skanar henne. Man tänker ju inte så mycket på det men när man "pratar" med henne så blir det så uppenbart hur långt borta hon är. Gud vad jag saknar dig vännen!!!! Jag vill att du ska komma hem NUUUUUUUUUU!!
Nä nu ska jag hjälpa Kristian med städningen och sedan får det nog bli att kratta lite löv i det fina vädret.
Ha en underbar Torsdag i solen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig med sa himlans mkt men snart, snart. See ya! puss

2008-10-24 @ 03:38:56
URL: http://chocolatechippeanutbutter.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det blev verkligen ett litet äventyr i onsdags :P

Hur har du det då?

Kram

2008-10-24 @ 16:26:43
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0