God morgon, gäsp!

Ligger i soffan och är seg. Kl 6.10 ville hjärtat gå upp :-( lite väl tidigt för mammas smak. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Tror att vi ger oss iväg till öppna förskolan en sväng. Det var väldigt längesedan. Camilla pratade ju om att hon och Noah ev. skulle dit. Får nog bli en promenad ut också så mamma får motion på köpet nu när kampen mot kilona tagit fart igen. Jag ska gå ner 4,7 kg innan Jul. Det är första delmålet. Sedan skulle jag vilja gå ner 10 kg till midsommar men det är ett senare bekymmer.
Inatt kommer min söta vän Erica hem från sin semester. Hoppas att ni har haft det såååå bra!!

Ha en underbar dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Det blir många promenader nu efter denna vecka ska jag säga dig!!

2008-10-21 @ 09:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0