God kväll.

Jag är hemma igen och är är sådär lagom skönt trött i kroppen. Det var så himla kul :-). Riktigt befriande. Jag hoppas och har fått för mig att detta är ett pass som dom kommer fortsätta med. Idag var det bara en gästinstruktör från Örebro som ledde det.
Just nu sitter jag och tittar på bonde söker fru och jag måste säga att Magnus är socialt inkompetent och vet inte hur man pratar med en kvinna. Inte konstigt att han är singel.
Imorgon blir det stora städdagen här hemma för vad vi vet så är vi lediga båda två och eftersom Melvin är så rädd för damsugaren så går det ju aldrig göra det när man är ensam hemma vilket resulterar i att det håller på att gro igen här hemma.
Tror att det ska bli en tidig kväll i säng för mig idag.
Ha en bra kväll och so så gott när det är dax.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0