God kväll!

Här ligger jag i soffan och ingen utav mina grabbar är hemma :-( snyft!!! Synd om lilla mig!!!! Melvin ska sova hos farmor och farfar inatt för både jag och Kristian börjar jobba tidigt imorgon och vill inte behöva släpa upp honom så tidigt men jag saknar honom redan :-(. Ska jobba hela helgen med start imorgon med en delad dag.

Idag har det vart en fullspäckad dag. Lite efter nio åkte vi till öppna förskolan på sjukhuset och lekte och busade till kl 12.00. Efter det blev det lunch med Carina på stan, alla grabbarna sov så det blev lite vuxentid. Vi åt smaskiga sallader på Brödboden. Sedan följde vi med dom hem för att leka ett par timmar. På vägen hem hamnade jag på Lindex för att dra mitt strå till stacken och köpte två rosa bandet t-shirtar var ju tvungen och passa på för imorgon är ju rosa månaden slut.
En snabb sväng hem för att packa och efter det åkte vi till Ann och Nonne. Åkte och körde afro power dance efter det och nu ligger jag helt slut i soffan och har just ätit sallad. Det var den dagen det.
Tror att jag ska ta och titta på ett avsnitt  av Grays innan det blr tidigt i säng.
Ha en underbar helg!

 
Blev en A och B för min del. Hade velat ha en D men den var slut :-(.

Nää det blir nog lite Idol tror jag..................och världens minsta påse naturgodis.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0