Give me Bebis!!!!

Ja, jag blir sugen på en liten då det skaffas bebisar både här och där nu :-). Alla skaffar smått känns det som. Men jag måste tänka lite realistiskt nu. Det blir inga fler barn innan jag har en fast tjänst. Men det är ju så mysigt. Under tiden får vi njuta av vårt lille busfrö. Han blir så stor att jag får ångest. Guuuud, han var ju bebis igår känns det som och idag är han en stor kille med världens starkaste vilja :-) och en kropp full med BUUUUUS! Mamma älskar dig min skatt. Vad gjorde vi innan han kom????
Nu ligger han och sover och jag äter frukt och dricker te. Kristian är ute och äter med jobbet, grekiskt!!! Gissa om jag är avis. Tror att jag ska krypa ner i sängen och läsa Mossvikenfruar.

Idag har vi vart på öppna förskolan med Sofia och Vincent. Det var mysigt och Melvin fick en ny kompis. Eric 5 år :-). Dom lekte bra trots att han var äldre. Blev en extra promenadrunda efter öppna förskolan men det blev mörkt tidigt. När jag kom hem åt jag smaskiga vama mackor med skink/champinjonstuvning och rödlök *MUMMA*!!
Imorgon ska jag jobba tre timmar (12-15) på Grangärdet. Får se hur det går för jag har inte vart hos dom och jobbat sedan typ Maj 2007.
Imorgon kväll kommer fam Landqvist-Berg hit på middag och mys :-) det ska bli trevligt.
Tittar på Äntligen Hemma och dom är i Töreboda och kollar när dom gör limträbalkar. Där har min pappa jobbat för 1000 år sedan. Och Martinas pappa så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0