Feber!

Hej,
Ligger här i soffan med en liten sjuk kille på armen. Han har 39,3 i feber stackarn. Väntar på telefonsamtal från vårdcentralen för jag hittade en liten kula på sidan av Melvins hals som jag vill kolla upp.
Idag har vi börjat höststäda lite ute i trädgården. Det är lite befriande och få bort halvruttna äpplen och döda blommor.

Nu ringde dom från VC och hon trodde att det var en svullen lymfkörtel men det har jag haft och det kändes inte så.....
Men så är det väll med sjukvården, gissar lite hit och lite dit. Ja, ja vi ger det några dagar.

I em har vi haft besök av Carina, Alfons och Sigge som hade chokladmuffins med sig :-) Det var trevligt. Nu ska jag mysa med sjuklingen jag har här hemma.
Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskade lilla plutt! Tror han skulle behöva en Tant Elin som pussade och kramade honom lite....:D

2008-10-07 @ 17:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0