Äntligen frukost!

Nu har jag äntligen fått i mig lite frukost för Melvin har somnat. Han hade 39,1 nu på morgonen stackarn. Han är inte alls pigg vill bara sitta eller ligga hos mig i soffan. Så hade vi det hela em igår så det blir verkligen inget gjort här hemma. Nu ska jag nog ta och diska så jag har det gjort innan han vaknar.
Melvin har sovit hos oss inatt och jag har verkligen kommit ifrån det där för jag kan inte sova när han ligger där. Kan ju bero på att han snurrar runt i sängen, ligger på bredden och sparkas :-).

Kom på att jag inte har visat bilder från bowlingen men det kommer. Får låna mammas kamera för batteriet var slut i min just då. Så det kommer. Åt väldigt god mat, pubplanka var det.
Jaha nu vaknade han där uppe så nu blir det inget gjort på en stund :-(

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0