Vilken dag!!

Den har bara sprungit iväg. Fick sovmorgon idag vilket var underbart. Resten av morgonen fajtades jag och Kristian med min nya ipod som inte ville som vi ville (som tur var har vi fått hjälp ikväll). Vid lunch åkte Kristian till Matte och vi fick besök av MARIA som kom hem i tisdags, guuuud så jag har längtat. Hon hade två vovvar med sig både sin egen och sin mammas. Vi åt sallader från Bistro. Innan hon lämnade oss kom Carina, Alfons och Sigge (som vi för övrigt inte såg skymten av då han sov gott i vagnen) och lekte med oss. Ikväll har jag vart på step up och haft mysbesök av Erica. Vi har ätit frukt och tittat på tre avsnitt av Gossip Girl :-). Imorgon kväll blir det en spännande timma för jag ska vara barnvakt åt Melvins kusin Felicia som blev ett år i september. Skönt att hon är lugnare än Mevin bara. Två små busfrö, hur ska det gå?? :-)
Nu blir det sängen för min del för jag sitter redan uppe på övertid.
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0