T.G.I.F!!!!!

Underbara lediga helg:-) I'm soooo happy!! Brukar nästan alltid jobba minst en dag på helgen men nu tänker jag vara ledig hela helgen. Idag har jag och Melvin inte vart hemma på hela dagen. Lite efter nio trotsade vi regnet och tog en promenad ut till pärlan och lekte, kl 12 började unga föräldrar där vi åt pastasallad och pratade ända till kl 15. Då vandrade jag och Melvin in till stan där vi mötte upp Carina och grabbarna tog en sväng till vero moda och systemet. Sedan var det bara en snabb sväng in på Oxen och hem för att byta till bil och åka till farmor och farfar där vi skulle vara barnvakt åt Felicia :-). Gick super om jag får säga det själv, lyckades få i båda busarna kvällsmat samtidigt :-). Felicia i knät, Melvin i stolen och varannan sked till var och en.
Imorgon kväll ska jag göra någon sköj, jag och Maria ska på sexparty hos Susanne och sedan ska vi brudar ut och svänga våra (mindre) lurviga :-).
Nä snart blir det sängen för mig tror jag.
Ha en fantastisk helg och njuuuut!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0