God morgon Onsdag!

Pigga och glada idag (eller jag är glad, Melvin är ganska grinig) och trotsig!!!!! Men pigga är vi i alla fall. Har sovit lite halv dåligt inatt för ungerfär kl 1.30 började Knäpp Kristian skrika i sömnen. Ja ni som känner Honom vet att deta är ett normalt beteende om man ser till honom, eller jag ska kanske inte kalla det normalt utan snarare vanligt! Detta resulterade så klart i att Melvin vaknade och skrek och ville sova inne hos oss. Ja och då sover man ju så sjuuuuukt bra eller inte. Jaja jag är pigg och glad ändå. Men snart tror jag att Kristian får söka hjälp för det här för det är jobbigt vill jag lova. Det går i perioder det där. Men vart söker man hjälp för det??

Nu ska jag äta lite frukost och sedan ska vi ta en promenad. Idag blir det även lunch med våran sötnos Erica. Tror att jag och Melvin ska ta en sväng på stan och leta efter farsdagpresent.
Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Skriker han i sömnen? Fasen, jag började småskratta här. Jag är jättehungrig,ses snart!!

2008-11-05 @ 12:09:28
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja han gör ju det, skriker, svär och pratar och det är inte kul vill jag lova.

2008-11-05 @ 15:20:45
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe... ja själv så brukar jag prata i sömnen och verka var helt vaken :P

2008-11-06 @ 16:26:27
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0