God kväll!

Sitter här i soffan med bena på bordet efter en lång arbetsdag. Melvin sitter som ett ljus på golvet och tittar på Alfons Åberg :-). Fick en glädjande nyhet från min chef idag, jag får ett vik från och med måndag :-) visserligen bara en månad men det gör mycket och efter det så dröjer det nog inte länge innan jag har min tjänst.
Har vart så dåligt med bloggande ett tag nu men jag skyller på jobbet och träningen. Resten av tiden vill jag spendera med mina grabbar. Så är det just nu. Snart kommer Nonne hit och ska vara barnvakt för jag och Kristian ska gå på ishockey. Det är första gången på över sju år för min del så det ska bli trevligt.

Ha en mysig kväll!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis! Hur många timmar i veckan då? Ha det så kul på hockeyn! Puss

2008-11-12 @ 19:21:08
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0